Vi genomför för närvarande en noggrann dataanalys av Calliditas IR-hemsida. Genom att noga studera trafik och användarbeteenden kan vi identifiera förbättringsområden. Målet är att skapa en bättre användarupplevelse för både nuvarande och potentiella aktieägare, skräddarsydd utifrån våra insikter från datamätningen.
Vi strävar efter att utforma en IR-hemsida som grundar sig på fakta och data om investerarmålgrupperna istället för antaganden. Vårt mål är att ge en så tydlig och korrekt bild av investeringscaset som möjligt samtidigt som vi behåller besökarens intresse. Genom att analysera och utnyttja tillgänglig data kan vi skapa en informationsrik sida som ger ett djupgående och välgrundat perspektiv för våra investerare.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Spotlights företrädesemission. Emissionen blev övertecknad till 161 %.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Safetures företrädesemission. Emissionen blev övertecknad till 106 %.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Ortomas företrädesemission. Vi utmätte en hel del nya insikter i ROI på marknadsutskick, marknadsföringskanaler och kampanjer för emissionen.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Alzinovas teckningsoptioner. Emissionen blev tecknad till 93 %.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Audientes Företrädesemission. Emissionen blev tecknad till 100 %.
Vi fick i uppdrag av Neo System att skapa ett nytt koncept för deras varumärke genom en ny hemsida.
En spännande utmaning som innebar att förnya varumärket till att andas mer trygghet och exklusivitet för denna etablerade spelare på Londons fastighetsmarknad.
Vi fick i uppdrag av Lokon Pharma att skapa en hemsida för att presentera deras bolag för omvärlden.
Vi skapade en helt ny hemsida från grunden, som bättre reflekterade och förklarade hur deras forskning går till och hur patienter kan anmäla sig till studierna.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Staybles företrädesemission. Vi utmätte en hel del nya insikter i ROI på marknadsutskick, marknadsföringskanaler och kampanjer för emissionen.
Vi hjälpte WntResearch med marknadsstrategin för deras företrädesemission. Vi skapade en marknadsplan, ansvarade för digital annonsering, samt en användarvänlig landningssida för emissionen som kunde mäta hur pass bra samtliga kanaler presterade.