
Vi skapade en helt ny hemsida för Egen Lokal där fokus låg på att driva besökaren till att göra en intresseanmälan.
Vi skapade även en CMS för att Egen Lokals medarbetare enkelt ska kunna lägga upp nya projekt på sidan, självständigt.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Spotlights Företrädesemission. Emissionen blev övertecknad till 161%.
Vi skapade en hemsida för TVG som kommunicerade branschauktoritet, effektivitet och förtroende.
Samtidigt ville vi få till en inbjudande känsla som skulle göra det enkelt för start-ups och investerare att ta kontakt.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Alzinovas teckningsoptioner.
Emissionen blev tecknad till 93%.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Safetures Företrädesemission. Emissionen blev övertecknad till 106%.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Ortomas Företrädesemission. Vi utmätte en hel del nya insikter i ROI på marknadsutskick, marknadsföringskanaler och kampanjer för emissionen.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Audientes Företrädesemission. Emissionen blev tecknad till 100%.
Vi utvecklade en hemsida för minnesmottagningen och en syster-sida gerassolutions.com för Geras Solutions. Hemsidan utformades för att förenkla för äldre personer med möjlig demens till att få rätt information och kontakt med Geras.
Vi byggde en app och ett bolag från grunden upp. Appen designades i Figma, byggdes i Flutter och integrerades med Avanza för att erbjuda aktiehandel. Vi skapade branding, den grafiska profil och marknadsstrategi för bolaget.
Vår utmaning var att skapa en trendig sida med en framgångsrik anda för att hjälpa denna start-up etablera sig i Londons PR-scen.
Vi skapade ett nytt designspråk, en stilren UX och fokuserade på animationer för att göra sidan dynamisk och ge varumärket den fräscha känslan det förtjänar.
Vi fick i uppdrag av Neo System att skapa ett nytt koncept för deras varumärke genom en ny hemsida.
En spännande utmaning som innebar att förnya varumärket till att andas mer trygghet, exklusivitet och high-tech för denna etablerade spelare på Londons fastighetsmarknad.
Vi fick i uppdrag av Lokon Pharma att skapa en helt ny hemsida för att presentera deras bolag för omvärlden.
Vi skapade en helt ny hemsida från grunden, som bättre reflekterade och förklarade hur deras forskning går till och hur patienter kan anmäla sig till studierna.
I ett samarbete med Shark Communication skapade vi en hemsida för att representera Staybles Företrädesemission. Vi utmätte en hel del nya insikter i ROI på marknadsutskick, marknadsföringskanaler och kampanjer för emissionen.
Vår roll var att skapa en lekfull och inbjudande hemsida till Yoga Folks, för att bjuda in aspirerande yogalärare att anmäla sig till deras utbildning.
Vi lyfte fram Yoga Folks personlighet genom färger, form och många bilder på teamet.
Vår roll var att skapa en nytänkande och levande hemsida till Rhabarberum för att stärka deras varumärke.
Sensei Scandinavia ville återuppliva sin hemsida som inte uppdaterats på 10 år.
Vi tog fram en ny grafisk profil, städade upp erbjudandet och presenterade en sida med känsla av harmoni, enkelhet och övertygelse. Vi skapade även en skräddarsydd CMS som gör det superenkelt för kunden att självständigt uppdatera sidan med nya produkter och ny information.
Ashley och Veronica ville ha en 3D-hemsida, utan faktiskt 3D. Vi knäckte denna utmaning genom att bryta upp det grafiska i små och många lager, som vi sedan animerade noggrant för att få till ett djup och en 3D känsla i scroll.
Navigation, typsnitt, bildspråk och animationer jobbar tillsammans för att inge en känsla av att befinna sig i Italiens hjärta.